Saturday, June 10, 2006

Brokeback Mountain

I finally saw that 2005 movie that won several awards(nominated 8 times at the oscars). It was on a VUchannel last night, so I figured I'd watch it. Woah! 2 hours and a half... that's long... Woah.. that means it'll end at midnight. Sh*&!!! I started watching it anyway.
So, it starts pretty slow with two cute cowboys(see picture). And, out of nowhere, they start having sex...yes the two guys are doing it ! It wasn't disgusting (I'm not homophobic), I just thought it would get your attention! Anyway, I don't want to tell you anything else about the story... well, actually there's not much story I would be telling you. There isn't much happening in 2 hours and a half.

I can't tell you I really enjoyed that movie. There was not much action... It was a 2 hours and a half I would have shorten to 1 hour an a half... But hey ! I can't like all the movies! I'm glad I didn't spend $ 12 at the theather for that movie !
Rating: 6/10

4 comments:

Mary said...

je suis tout à fait en accored avec toi... une chance que les gars sont beaux... moi jai dépensé 8$ pour les voir... c ben en masse... mais pour ce qui se passe en 2 h et demi... ouf.... en meme temps je crois que c pour nous demontrer que le temps est long pour ces deux amoureux.... bizard comment il meurt par contre oups... un genre titanic... je crois aussi que la morale de cette histoire est des profiter des gens que nous avons autour de nous présentement et de ne pas attendre à plus tard... quand certaines choses se seront calmées, quand la poussière aura retombée... quand nous seront mieux acceptés.... ds le fond un jour tu te réveilles et tout ce qui te reste de la personne aimée est une chemise tachée de sang dans le garde robe... ca c à faire réfléchir... mais je suis trop passionnée et pas assez rationnelle dans ce monde si pragmatique... et jadore être ainsi... comme ca, moi, je ne finirai pas à sentir une chemise vieille de 20 ans ds un garde robe... entk je lespère... lol byebye poulette

jeanne qui vient d'échapper sont fromage. said...

lol. pk tu te fais pas passer pour 12 ans et - ? tu le fais en masse.

jeanne said...

lol jme suis trompée jcroyais MYLEE. dsl.

AJ said...

lol c'est ok ;-)

on est humain après tout !

AJ